چهاردهمین مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک فدراسیون بین‌المللی (IESF) ماه گذشته رسماً به پایان رسید

در ۲۸ام بهمن ۱۴۰۱ منتشر شدآخرین بروز رسانی: ۲۸ام بهمن ۱۴۰۱

چهاردهمین مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک فدراسیون بین‌المللی (IESF) ماه گذشته رسماً به پایان رسید و به بزرگترین و متنوع‌ترین رویداد ما تبدیل شد. خانواده جهانی ورزش‌های الکترونیک برای ده روز رقابت هیجان‌انگیز، برنامه‌ریزی توانمند و مراسم مدال تماشایی گرد هم آمدند.

به عنوان رئیس IESF، از تماشای رقابت ورزشکارانی که از ۱۰۵ کشور جهان در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند و با هم در بالی جشن گرفتیم ، بسیار سپاسگزار و احساس غرور کردم. مسابقات قهرمانی WE 2022 به من نشان داد که چقدر پیشرفت کرده‌ایم و چقدر بیشتر می‌توانیم به دست آوریم!

ماموریت ما به‌عنوان IESF حمایت، متحد کردن و توانمندسازی کل اکوسیستم ورزش‌های الکترونیکی است و مسابقات قهرمانی جهان بازتابی واضح از سفر ما تاکنون است. ما به عنوان یک نهاد متحد برای ورزش های الکترونیک خدمت می کنیم. ما از ۱۳۰ فدراسیون ملی و همه ذینفعان بین المللی ورزش های الکترونیکی با ابزارها و منابع برای توسعه و ترویج بازی های پایدار و مسئولیت پذیردر سراسر جهان حمایت می کنیم.

مسابقات WE به عنوان تنها رقابت بین المللی ورزش های الکترونیک که در آن ورزشکاران به نمایندگی از کشور و پرچم خود به رقابت می پردازند، دارای توانایی منحصر به فردی برای تقویت غرور و ارزش های ملی است و در عین حال مردم را از تمام گوشه های جهان برای ایجاد اشتیاق مشترک برای ورزش های الکترونیکی به هم متصل می کند. در سال ۲۰۲۲، ما بار دیگر توانایی ورزش‌های الکترونیکی برای فراتر رفتن از مرزها و ترویج دوستی، همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشتیم.

ما با هم در بالی، خانواده جهانی ورزش‌های الکترونیک را متحد کردیم، موانع را شکستیم و در ایجاد فرصت‌های بیشتر برای زنان در ورزش‌های الکترونیک پیشرفت چشمگیری داشتیم. اولین تورنمنت بانوان ما در تاریخ CS:GO باعث شد تا باشگاه Natus Vincere (NAVI) از لهستان به عنوان قهرمان انتخاب شود. ترویج زنان در ورزش‌های الکترونیکی اولویت اصلی IESF است.

سواحل زیبای بالی محیط مناسبی برای رویداد تاریخی ما بوده است. موفقیت مسابقات قهرمانی WE تنها با شرکای میزبان ما در بالی امکان پذیر بود. آنها میزبانان استثنایی بودند. همه شرکت‌کنندگان، از جمله ورزشکاران، مربیان، مسئولان، هواداران و غیره، ارزش‌های احترام، اتحاد و دوستی IESF را به اشتراک گذاشتند. افتخاری بود که اندونزی را به عنوان میزبان انتخاب کردیم.

ما چندین طرح هیجان انگیز برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی کرده ایم که اثری در تاریخ ورزش های الکترونیکی به جا می گذارد. امسال، مسابقات قهرمانی WE در اروپا، پایتخت تاریخی رومانی یاشی برگزار می شود. ما مشتاقانه منتظر همکاری و گسترش مسابقات قهرمانی WE به بیش از ۸۰۰ بازیکن هستیم.

هدف من به عنوان رئیس IESF فقط درگیر کردن ورزشکاران در ورزش های الکترونیک نیست، بلکه آموزش آنها در مورد چگونگی بازی مسئولانه و توسعه مهارت های رهبری قوی و کار گروهی است. IESF به طور مستمر با سازمان ها و موسسات بخش آموزشی برای کمک به ورزشکاران ورزش های الکترونیکی در توسعه مهارت های حرفه ای همکاری می کند. بنابراین، مسابقات قهرمانی WE دارای کارگاه های آکادمیک و اجتماعی بسیاری است که به ورزشکاران ما قدرت می دهد تا بهترین نسخه های آنها باشند و آموخته های ارزشمند زندگی را تجربه کنند.

در سال ۲۰۲۲، ما همچنین اجلاس سالانه جهانی ورزش های الکترونیک را برگزار کردیم. ما از رهبران و ذینفعان تأثیرگذار اکوسیستم ورزش‌های الکترونیکی استقبال کردیم تا به ما در بوسان، کره، برای دو روز بحث و تبادل نظر در مورد گذشته، حال و آینده ورزش‌های الکترونیکی بپیوندند. رویدادهایی مانند WE Summit به ما کمک می کند تا شیوه های مدیریت خوب را ایجاد کنیم و در مورد بهترین راه ها برای خدمت به فدراسیون های ملی خود بحث کنیم.

ما مفتخریم که وینسنت پریرا، رئیس ورزش های مجازی IOC در اجلاس WE 2022 در مورد هم افزایی بین ورزش های سنتی و ورزش های الکترونیکی و آینده ورزش های الکترونیکی در المپیک و پارالمپیک صحبت کند. تنها راهی که ورزش های الکترونیکی به رسمیت شناخته شوند و در جنبش المپیک پذیرفته شوند، اتحاد کامل است. این به معنای وحدت در سطح ملی، سطح قاره ای و بین المللی است. همراه با ارزش های مشترک ما، ورزش های الکترونیکی این توانایی را دارد که نسل جدیدی از جوانان را به بازی های المپیک و پارالمپیک معرفی کند.

ما شاهد پیشرفت قابل توجهی برای ورزش‌های الکترونیکی در جنبش المپیک و ورزش‌های بین‌المللی، مانند سری مجازی المپیک، هفته ورزش‌های المپیک، که قرار است اواخر امسال در سنگاپور برگزار شود، بوده‌ایم. ما آمادگی خود را برای حمایت کامل از این فعالیت با شبکه فدراسیون های ملی و کل جامعه گیمرها اعلام کرده ایم.

خانواده جهانی ورزش‌‌های الکترونیک به من سپرده است تا سه سال دیگر رهبری IESF را بر عهده بگیرم. من از اعتماد آنها بسیار سپاسگزارم و مشتاقانه منتظر ادامه استفاده از روحیه جنگندگی خود برای ادامه رشد و اتحاد خانواده ورزش‌‌های الکترونیک هستم. دستکش‌هایم را بسته‌ام، و زنگ را به صدا درآورده‌اند.

در پایان، همراه با هیئت مدیره IESF، ۱۳۰ فدراسیون ملی و ورزشکارانمان، ما مسئول حفاظت و پیشبرد منافع خانواده ورزش‌‌های الکترونیک هستیم. ما در تلاش هستیم تا آینده ای موفق را برای ورزش های الکترونیکی و به رسمیت شناختن ورزش های الکترونیکی به عنوان یک ورزش واقعی تضمین کنیم. ما با هم از ورزشکاران حمایت خواهیم کرد و وحدت کامل اکوسیستم ورزش های الکترونیکی خود را ارتقا خواهیم داد! World Esports قبیله ای با ارزش های فرهنگی است و قبیله WE در سال ۲۰۲۳ دوباره تاریخ ساز خواهد شد!

اشتراک گذاری
دیدگاه خود را بنویسید