علی‌نژاد: فدراسیون همگانی در حال ایفای نقشی فراتر از مسئولیت خود است

در ۱۸ام فروردین ۱۴۰۰ منتشر شدآخرین بروز رسانی: ۱۸ام فروردین ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، مهدی علی نژاد در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی و دیدار با افشین ملایی که امروز چهارشنبه صورت گرفت ضمن بیان این مطلب گفت: برقراری ارتباط فدراسیون ورزش های همگانی با شهرداری ها برگ برنده ای است که محور توسعه ورزش همگانی محسوب می شود. چرا که اگر شهرداری ها پای کار نیایند اتفاق خاصی در این حوزه نمی افتد.
علی نژاد افزود: متأسفانه ورزش طی سال های اخیر گران شده و جایگاه واقعی که باید در سبد خانوارهای ایرانی داشته باشد را ندارد.
وی با اشاره به ضرورت هم افزایی همه فدراسیون ها در حوزه ورزش همگانی افزود: باید کمیته های همگانی همگی فدراسیون ها بیش از گذشته فعال شوند و کمک همه فدراسیون های قهرمانی و المپیکی به ورزش همگانی ضروری است.

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان این دیدار از حمایت همه جانبه این معاونت از رشته ورزش های الکترونیک برای حضور موفق در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ خبر داد.
در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمانه و دوستانه برگزار شد ، آقای لقمان شاورانی ، دبیر انجمن ورزش‌های الکترونیک و رئیس کمیته فوتبال مجازی فدراسیون فوتبال کشورمان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجمن در سطح بین الملل ، آسیا و کشورمان ارائه داد.
شاورانی با ارائه گزارشی از کسب مقام های جهانی و آسیایی از سال ۲۰۰۶ تا کنون، توضیحاتی در رابطه با بازیهای مختلف ورزشی ، تعداد مخاطبان میلیونی این رشته ها، جایگاه حقوقی و موقعیت انجمن در سطح بین الملل ، از زحمات و حمایت های فدراسیون ورزش‌های همگانی و دکتر ملایی تقدیر و تشکر کرد.
شاورانی همچنین با ارائه گزارشی از آخرین آمار ثبت نام های طرح ملی نشاط در سطح کشور، افزود: تا روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه بالای ۳۱۰۰۰ نفر در مسابقات طرح ملی نشاط ثبت نام و شرکت کرده اند.

در ادامه، دکتر علینژاد با اشاره به حضور ورزش‌های الکترونیک در مسابقات آسیایی چین ۲۰۲۲ و محاسبه رسمی مدال این رشته در مسابقات آسیایی به انجمن ورزش‌های الکترونیک دستور داد هرچه سریع تر تقویم ورزشی و برنامه مدون خود را جهت برگزاری مسابقات انتخابی، آماده سازی تیم و برگزاری دوره های آموزشی جهت حضور بسیار قوی و پر قدرت نمایندگان کشورمان جهت بررسی و اجرا به معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ارسال نمایند.
دکتر علینژاد با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در انجمن ورزش‌های الکترونیک ، گفت از این پس قهرمانان این رشته همچون دیگر رشته های ورزشی از مزایای ویژه قهرمانان مانند ، معافیت سربازی و دریافت جایزه نقدی در صورت کسب مدال های جهانی و آسیایی خبر داد.

همچنین دکتر افشین ملایی ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی با تشکر دوباره از حضور دکتر علینژاد در فدراسیون ورزش‌های همگانی ، با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجمن ورزش‌های الکترونیک در فدراسیون ، ضمن تقدیر از زحمات مسؤلان انجمن، تاکید کرد ، حمایت همه جانبه گسترده و فراگیر فدراسیون ورزش‌های همگانی از این انجمن و رشته نوظهور ادامه خواهد داشت.
در این نشست دکتر علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان، دکتر فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی ، سرکار خانم دکتر ساکی نایب رئیس بانوان فدراسیون و دکتر رضا شجیع نایب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

اشتراک گذاری
دیدگاه خود را بنویسید