لقمان شاورانی: هدف طرح ورزش‌های الکترونیک مشارکت مردم در فعالیت بدنی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش های الکترونیک، لقمان شاورانی در این مورد گفت: طرح ملی نشاط به منظور ایجاد شادابی و تقویت روحیه مردم در دوران کرونا و ایجاد […]

در ۲ام بهمن ۱۳۹۹ منتشر شدآخرین بروز رسانی: ۲ام بهمن ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش های الکترونیک، لقمان شاورانی در این مورد گفت: طرح ملی نشاط به منظور ایجاد شادابی و تقویت روحیه مردم در دوران کرونا و ایجاد انگیزه برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در فعالیت بدنی در آستانه طلیعه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی و آغاز قرن ۱۵ شمسی است.

کاربران ورزشهای الکترونیک حتی در شرایطی که Esport در سراسر جهان توسعه قابل توجهی پیدا کرده و حتی وارد المپیک شده است، همواره در معرض اتهام عدم تحرک و فعالیت بدنی هستند.

در چند سال اخیر شکل گیری فعالیت بدنی در حوزه ورزش‌های الکترونیک رشد قابل توجهی داشته است و ما در ۶ گام اصلی این طرح معرفی بازی‌های ایرانی را در نظر گرفته‌ایم، فضای مناسب زیرساختی برای این طرح را داشته‌ایم و همه افراد در چهار گروه سنی می‌توانند در طرح ملی نشاط شرکت کنند.

هر فردی که در این دوره از بازی‌ها شرکت می‌کند، باید یک کلیپ از فعالیت بدنی خود در حوزه آمادگی جسمانی یا هر نوع فعالیت بدنی که فرد قادر به اجرای آن هست برای ما ارسال کند، در نهایت نتیجه هر دو فعل ارزیابی و به برترین‌ها جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

بازی‌ها در ۴ رده‌ی سنی در نظر گرفته شده است، ۳ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۸ سال، ۱۹ تا ۳۵ سال، ۳۶ به بالا در نظر گرفته شده است. بازی‌های انتخاب شده با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هم بازی‌های ایرانی مورد تائید را انتخاب کردیم.

اشتراک گذاری
دیدگاه خود را بنویسید