خبر خوش برای گیمرهای حرفه ای و آماتور کشور، شروع ثبت نام مسابقات با ۲۲۲ میلیون تومان جایزه

انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با مشارکت فدراسیون ورزش‌های همگانی و دیگر فدراسیون های ورزشی و مجموعه های مختلف همکار، مسابقات ورزش‌های الکترونیک را در دو بخش حرفه ای و آماتور […]

در ۱۶ام بهمن ۱۳۹۹ منتشر شدآخرین بروز رسانی: ۱۶ام بهمن ۱۳۹۹

انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با مشارکت فدراسیون ورزش‌های همگانی و دیگر فدراسیون های ورزشی و مجموعه های مختلف همکار، مسابقات ورزش‌های الکترونیک را در دو بخش حرفه ای و آماتور برگزار میکند.

در این دوره از لیگ، مسابقات به صورت استانی و کشوری برگزار خواهد شد و ۲ میلیون تومان جایزه نقدی برای هر استان در نظر گرفته شده است. همچنین جوایز نقدی و غیر نقدی در دو بخش آنلاین و حضوری کشوری در نظر گرفته شده است.

برای اولین بار مسابقات حرفه ای از مسابقات آماتور جدا میشود و برای  منتخبان دو دوره قبلی لیگ در دو بازی فیفا و پس جداگانه رقابت ها تعریف شده و برگزار خواهد شد.

این افراد شامل  برندگان مسابقات لیگ تابستانه و لیگ پاییزی میباشند که مجاز به شرکت در مسابقات کشوری و استانی این دوره نیستند.

در اطلاعیه نهایی انجمن که ۲۲ بهمن همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.

در این دوره از مسابقات با مشارکت و حضور کمیته فوتبال مجازی فدراسیون فوتبال لیگ فوتبال مجازی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز برگزار خواهد شد که از طریق آن فدراسیون اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.

همچنین برترین های این مسابقات به جمع ۱۶ نفر حرفه ای های کشور راه پیدا میکنند و جهت شرکت در مسابقات آسیایی ورزش‌های الکترونیک آماده میشوند.

اشتراک گذاری
دیدگاه خود را بنویسید