اعلام اسامی نفرات برتر اولین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک

در ۱۰ام بهمن ۱۴۰۰ منتشر شدآخرین بروز رسانی: ۱۲ام بهمن ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک در دو رشته فوتبال مجازی Fifa22 و Efootball2021 پس از سه رقابت حرفه ای و تنگاتنگ به پایان رسید و نفرات برتر به شرح ذیل مشخص شدند.

رشته FIFA22

۱. پرهام همرنگ – گیلان
۲. محمدحسین سخاوت – اصفهان
۳. سجاد رشیدی – اصفهان
۴. سامان جلالی – تهران
۵. پوریا یوسفی زاده – – البرز
۶. پدرام معصوم – تهران
۷. مهرشاد مرسل‌نژاد – تهران
۸. سامان زارع – البرز

رشته eFootball PES

۱. علیرضا کیا – مازندران
۲. آرش ستوره – خوزستان
۳. علی نوقانی – کرمان
۴. حسن پاجانی – تهران
۵. حسین حیدری – البرز
۶. امین خدادادی – کرمان
۷. پارسا صنعتی – خراسان رضوی
۸. امیرمهدی نسائی – خوزستان

در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، ابتدا مسابقات انتخابی استانی با حضور ۱۶۰۰ شرکت کننده حرفه ای از کل کشور در ۲۶ مرکز استان از تاریخ ۲۹ دی به مدت ۶ روز برگزار شد و در نهایت در هر رشته ۱۲۸ نفر منتخب از سراسر کشور به تهران اعزام و در مسابقات نهایی شرکت کردند.
یکی از مهمترین اتفاقات این دوره از مسابقات ظهور و پدیدار شدن پدیده های نوجوان و جوان بودند که توانستند ۶ نفر از قهرمانان سابق کشور و سه نفر از قهرمانان جهان را کنار بزنند و به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی برسند.
در این دوره از مسابقات ۴ نفر مقام آور هر رشته به همراه منتخبان دوره مسابقات انتخابی که مقرر است اسفند ماه سال‌جاری برگزار شود به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
همچنین حکم قهرمانی منتخبان نهایی این مسابقات از طرف فدراسیون ورزش های همگانی با امضای دکتر ملایی ریاست فدراسیون اهدا شد و با مشارکت و همکاری موسسه راوینو در مجموع مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان جایزه به مقام آوران و منتخبان اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
دیدگاه خود را بنویسید