اطلاعیه در خصوص اولین دوره لیگ آماتوری ورزش‌های الکترونیک

به اطلاع کلیه علاقه مندان و مخاطبان رشته‌ی ورزش‌های الکترونیک می رساند:   انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در نظر دارد اولین دوره مسابقات لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران را با مشارکت […]

در ۲۳ام دی ۱۳۹۸ منتشر شدآخرین بروز رسانی: ۱۵ام دی ۱۳۹۹

به اطلاع کلیه علاقه مندان و مخاطبان رشته‌ی ورزش‌های الکترونیک می رساند:

 

انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در نظر دارد اولین دوره مسابقات لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران را با مشارکت و حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار نماید.

اولین لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران با عنوان رسمی تنها لیگ قانونی کشور تحت نظارت و پوشش وزارت ورزش و جوانان به طور فصلی و در طول سال برگزار خواهد شد که این دوره با هدف تعریف و راه اندازی و توسعه زیرساخت ها تا پایان سالجاری اجرایی می‌شود.

در این دوره ۱۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی در نظر گرفته شده با استعانت از عدد ۱۱۰ حروف ابجد نام امام علی (ع) و مصادف با میلاد آن حضرت مراسم اختتامیه لیگ برگزار خواهد شد.

با توجه به این موضوع که  اولین دوره لیگ آماتوری می‌باشد و پس از این لیگ بلافاصله لیگ حرفه ای ورزش‌های الکترونیک آغاز خواهد شد، کلیه قهرمانان مسابقات کشوری که در سه سال گذشته در مسابقات ورزش‌های الکترونیک شرکت کرده اند نمی‌بایست در لیگ آماتوری ثبت نام کنند.

در روزهای آتی نحوه ثبت نام، جوایز و نحوه برگزاری اولین لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران به اطلاع علاقه مندان این رشته ورزشی خواهد رسید.

در برخی رشته های مسابقه‌ای انتخابی تیم ملی کشورمان برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان از سه طریق ثبت نام در سامانه لیگ، ثبت نام از طریق کمیته‌های استانی ورزش‌های الکترونیک و ثبت نام از طریق باشگاه‌های ورزش‌های الکترونیک می توانند در لیگ شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
دیدگاه خود را بنویسید