اطلاعیه انجمن ورزش‌های الکترونیک در خصوص مسابقات شهریور ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزشهای الکترونیک ایران مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشهای الکترونیک از تاریخ ۹۹/۶/۲۴ لغایت تاریخ ۹۹/۶/۳۱ در رشته های بازی‌های کنسول FIFA20  و efootball20 وبازی‌های موبایلی […]

در ۳۰ام مرداد ۱۳۹۹ منتشر شدآخرین بروز رسانی: ۱۵ام دی ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزشهای الکترونیک ایران مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشهای الکترونیک از تاریخ ۹۹/۶/۲۴ لغایت تاریخ ۹۹/۶/۳۱ در رشته های بازی‌های کنسول FIFA20  و efootball20 وبازی‌های موبایلی کلش رویال، کال اف دیوتی و شطرنج با مشارکت شرکت خدمات ارتباطی رایتل به صورت آنلاین و بخش نهایی مسابقات بصورت حضوری و در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

طبق توافق صورت گرفته با شرکت خدمات ارتباطی رایتل اپراتور تلفن همراه، این شرکت به عنوان حامی اصلی مسابقات و مشارکت کننده در برگزاری این دوره از مسابقات انتخاب شده است. علاقه مندان به شرکت در مسابقات که دارای سیم کارت رایتل باشند از تخفیف ۵۰ درصدی در هنگام ثبت نام برخوردار خواهند بود. همچنین افراد فاقد سیم کارت رایتل می توانند با ثبت نام در سایت رایتل، ضمن بهره مندی از دریافت سیم کارت رایگان رایتل به همراه بسته آغازین ۷ گیگا بایت اینترنت ۷ روزه، از تخفیف ۵۰ درصدی ثبت نام در مسابقات نیز استفاده نمایند. همچنین لازم به یادآوری است که این شرکت به منظور حمایت از شرکت کنندگان در این رویداد بسته اینترنتی یک ساله ای را نیز منحصرا برای این رویداد و با تخفیف ویژه ارائه خواهد کرد.

جوایز این دوره از مسابقات از طریق انحمن ورزشهای الکترونیک و با مشارکت شرکت خدمات ارتباطی رایتل تامین و به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
دیدگاه خود را بنویسید